Search This Blog

Thursday, October 7, 2010

The HULK

Cm biasa ak trun ntuk baris pagi..
hari ni ak bngn awl,ak kejut la roomate ak yg semuanya baloq liat,terkejut depa ak bngn awl.haha
masa baris tu ak sedia keras xgerak lngsung mklumla TAAT SETIA katakn..

                                         ada kaitan ka?haha

Aku sememangnye baris di barisan hdpn setiap hari,so ampa jgn la tanya sbb apa k. Tiba2 ak ternmpk ENCIK aka pw1 yg paling ak menyampah dtng kt ak.
(apa la haramjadah nie nk pg2 buta nie..maki2 dlm hati)

ENCIK : Khairul,knp baju kamu ni ketat sngt, dh mcm nk jd the HULK sy tgk.

keown : baju lame encik. (maki2 g dlm hati)

ENCIK : mne CO?
(member ak aka CO Jebat pown terkedek2 la dtng ngn muka bengis dia,tp tgk ja muka ak dia terus gelak,syial pnya mmbr.haha)

           :khairul, kamu neh dh 4 balak,xkn pkai g baju cmnie,baju kamu ada bpa pasang?

keown: 3 pasang ENCIK, satu dh xblh pkai,satu g hntar tailor,xdpt2 g...dh 2 bln sy antar.
(alasan yg munasabah.haha)

ENCIK :btol ke?apa tndakan kamu khairul..bgtow kt OC kamu lps neh.
(CO aka member ak tu dh tergelak pndng ak. siot ko,haha)

keown : baek ENCIK (muka ak bengis gampang wktu 2)

kesimpulan drpd dialog neh,ye aku mengaku badan ak dh naek lps raya ari tu.SHIT! pas neh kena la diet + bersukan + g gym n bla2....

8 comments:

aMyErInAiMiE said...

ehem.nak sampok leh?hehe..byk makan lemang ke keown~

Zakiah Razak said...

cayalah!slmt berdiet!!

cik shara gadis bunga said...

mencarut je weyh -.-

s[u]ka SUCk[i] said...

hahaha...org ikhlas kn wk2 tulis blog neh. so ape yg jd sumo tertaip,sory klu tercarut.kah3

s[u]ka SUCk[i] said...

erin n cik kiah..cpt2 follow (paksa2 plak ak) hahaha

aMyErInAiMiE said...

dh follow dah pun~~ cpt follow balik!! (nk paksa gk ah)

s[u]ka SUCk[i] said...

dh follow pown mrs gami oi..hoho

LOCO™ said...

haha..
aku gelak sbb ang GEMOK!!!!